سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ಌಌتنهاترین عشق یه عاشق دل شکستهಌ᠐
چهارشنبه 92 مهر 17 :: 5:9 عصر :: نویسنده : افسانه

     تو را
نفس تو را
عشق و مهربانی تو را
به خیال سپرده ام
خیالت چندی است که جای تو را گرفته...
و این زیباترین رویای تنهایی من است....
رویایی که آنقدر هر شب با من همراه شده که گویی خود واقعیت است
دلم برای یک دوستت دارم ساده تنگ شده
برای لحظه های سکوت
نوستالژی تکراری ولی با تو بودن را می خواهم
دلم همان قهوه دو نفره حتی تلخ را میخواهد
دلم ضربان کوبنده قلبم را از شدت هیجان دیدار می خواهد
راستی ....
کوچه قرار ما هنوز با عطر اقاقیا مست کننده ست
تو هستی کنارم ولی خودت را میخواهم.....
همان نگاهی که عشق را در اعماق قلبم حک کرد
همان صدایی که قلم عاشقانه ام را شاعر کرد...
نزدیکتر شو
آرام و آهسته بیا
من همیشه چشم انتظار توام 
                                                                                    

 

                                                                                             love




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 36
کل بازدیدها: 200535



قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید